Наурыз көженің құрамы; Қала мен дала

Sheshesse (c) Қисық

Қала:

— Зоя, блин я даже незнаю как это делается, а соль за ингредиент считается?
— Ғоспади, посмотри в интернете, там точно рецепт должен быть!
— Вот дура я, че-то не подумала даже.

Ауыл:

— Күләннің үйінде наурыз көже болады, қатын-ау сенің көжең дайын ба?
— Дайын боп қалды, тәәк, лобия қостым, күріш қостым, тары қостым, ұн қостым, картошка қостым, сәбіз қостым, бидай қостым, майсөк майонез қостым, окорочка қостым, шеснок қостым, пияз қостым, сары май қостым, өріктің дәнін қостым, курага қостым, мейіз қостым, халва қостым, колбаса жоқ екен, барып сатып әкелші..
— Тұқымың жайылғыр-ау, халваң мен курагаңды “қой сним” делік, колбасасы несі, көжең көже емес жуынды боп кетеді ғой кім жейді оны?
— И-и-и, сен түсінбейсің, жемесе қойсын, Мен Күләнді білем ғой колбаса қоспасаң, Зылиқаның үйінде колбаса жоқ екен деп өсектейді…

Туралы Gastarbaiter
andabratstvo@mail.ru

2 Responses to Наурыз көженің құрамы; Қала мен дала

  1. balzhan says:

    қазір қала мен ауыл арасында мұндай айырмашылық жоқ

    Ұнады

    • Gastarbaiter says:

      көрген көзде күнә жоқ

      Ұнады

Пікір қалдыру

